Klantenservice KPN

    Klantenservice KPN

    deklantenservice - klantenservice kpn

    Ben jij klant bij KPN of overweeg jij dit te worden? Dan kan het zijn dat je graag contact wilt hebben met de klantenservice van KPN. Als bestaande klant kan het zo zijn dat je een klacht door wilt geven over bijvoorbeeld je internetverbinding of je telefoonverbinding. Of het kan zo zijn dat jij je afvraagt of het abonnement dat je hebt nog wel het best aansluit bij jouw behoeften. Natuurlijk kun je de verschillende abonnementsvormen ook online wel bekijken, maar dat betekent niet dat alles dan meteen duidelijk voor je is. Je kunt dan alsnog vragen hebben over de beschikbare producten of diensten en de medewerkers van de klantenservice KPN kunnen jou hier dan bij helpen. Ook als je nog geen product of dienst bij hen afneemt, kan het zo zijn dat jij vragen hebt over de verschillende abonnementen die je bij hen af kunt sluiten. Soms wordt dit jou gewoon nog niet helemaal duidelijk uit de online vermelde specificaties of je hebt een bijzondere situatie waarvoor je een passende oplossing zoekt. Door contact op te nemen met de klantenservice van KPN maak jij het hen mogelijk om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn.

    Webcare klantenservice KPN

    Steeds meer bedrijven, en zeker de grotere, beschikken over een webcare team. Bij de klantenservice KPN is dat niet anders. Dit webcare team is speciaal gericht op vragen die online gesteld worden of klachten die online doorgegeven worden. Dit kan bijvoorbeeld via het forum van KPN, maar je kunt ook vragen stellen of klachten doorgeven via hun facebookpagina of via twitter. Ook kun je natuurlijk via de mail een vraag stellen aan de medewerkers van de klantenservice KPN. De mensen van het webcare team staan dan voor je klaar om zo snel mogelijk op jouw bericht te reageren, zodat jij zo snel mogelijk duidelijkheid hebt over jouw vraag of klacht. Naast de mensen van de webcare, is er ook een groep medewerkers die gewoon nog telefonisch voor je klaar staat. Geef jij er de voorkeur aan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, dan is dit dus ook heel goed mogelijk. Nadeel is dat je dan veel meer gebonden bent aan de werktijden van de medewerkers, maar het heeft als voordeel dat je rechtstreeks contact hebt met een medewerker en dit kan het eenvoudiger maken om zaken te verduidelijking.

    Verschillende nummers en keuzemenu

    Wil jij bellen met de klantenservice van KPN, dan is het goed om in het oog te houden dat zij over verschillende telefoonnummers beschikken. Door het juiste nummer te kiezen, zorg je ervoor dat je zo snel mogelijk iemand aan de lijn krijgt die jou ook echt kan helpen met jouw klacht of vraag. Uit welke nummers kun je nu kiezen? De klantenservice van KPN beschikt over de volgende nummers:

    • 0800 0105 voor het bereiken van de klantenservice mobiel vanaf een andere telefoon 1200 om rechtstreeks vanaf je KPN mobiel telefoon te bellen
    • 0031 6 12001200 om vanuit het buitenland de helpdesk te bereiken
    • 0800 0402 voor vragen over internet, vaste telefonie en televisie
    • 070 343 43 43 om in contact te komen met het hoofdkantoor

    Bel je met de klantenservice KPN, dan kom je eerst in een keuzemenu terecht, zoals bij veel bedrijven het geval is. Er zijn vaak verschillende stappen om te doorlopen, wat een stuk sneller gaat als je van tevoren al weet welke keuzes jij in het menu moet maken. Op DeKlantenservice.nl vind je het hele keuzemenu van KPN uitgeschreven, zodat jij snel kunt bepalen welke nummers jij moet kiezen om de juiste medewerker aan de lijn te krijgen.